Dugnad skal ikke være komplisert

Vi har deltatt i mye dugnadsarbeid. Vår erfaring er at det er langt mellom de gode dugnadene. Enten er produktet vanskelig å selge, eller så er fortjenesten per salg for dårlig. Noen ganger er begge deler tilfelle.

Vi brenner for den gode dugnaden​

Vårt viktigste mål er at dere skal ha suksess med dugnaden. Drivkraften vår har derfor vært å skape en dugnad med et lettsolgt produkt, enkel gjennomføring, og høy fortjeneste per salg.

Da vi utviklet Juledugnaden, visste vi at et slikt produkt er svært godt egnet for dugnad, og at mange idrettslag, skoleklasser etc. har gode erfaringer med salg av produkter før jul.

Vi har lagt vekt på at Juledugnaden skal være best på en rekke områder. Derfor har vi valgt samme pappmateriale som benyttes for de dyreste kortene du får kjøpt i bokhandelen, og konvolutter som signaliserer eksklusivitet. I tillegg til 10 flotte julekort med fine konvolutter, følger det med 20 gavelapper.  

Lykke til med dugnaden!